Ügyfélazonosítás folyamata
Tisztelt Ügyfelünk!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt. elvárásaihoz igazodva ügyfél beazonosítási folyamatunk 2024.szeptember 01-től megváltozott.
Magánszemélyek esetében, a teljeskörű ügyintézéshez a beérkező írásbeli megkereséseknek az alábbi adatokat szükséges tartalmaznia, valamint telefonos megkeresés során munkatársaink szintén elkérik:
- szolgáltatási hely (ingatlan) pontos címe;
- vevő azonosító vagy felhasználó azonosító, amelyeket a számláján megtalál;
- szerződött ügyfél teljes neve, születési helye, ideje.
Magánszemélynek nem minősülő (közületi) ügyfelek esetében, a teljeskörű ügyintézéshez a beérkező írásbeli megkereséseknek az alábbi adatokat szükséges tartalmaznia, ill. telefonos ügyintézőink szintén kérik:
- szolgáltatási hely (ingatlan) pontos címe;
- vevő azonosító vagy felhasználó azonosító, amelyeket a számláján megtalál;
- igazolt képviselő teljes neve, születési helye, ideje.
Fenti adatok megadása nélkül érdemi ügyintézésre -adatvédelmi okokból- nincs lehetőség, csupán általános tájékoztatást adhatnak munkatársaink!
Megértésüket köszönjük: VHG Nonprofit Kft.