Ügyfélazonosítás folyamata

2024-09-24 12:19:46
Ügyfélazonosítási rendünk megváltozott

Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt. elvárásaihoz igazodva ügyfél beazonosítási folyamatunk 2024.szeptember 01-től megváltozott.

Magánszemélyek esetében, a teljeskörű ügyintézéshez a beérkező írásbeli megkereséseknek az alábbi adatokat szükséges tartalmaznia, valamint telefonos megkeresés során munkatársaink szintén elkérik:

  • szolgáltatási hely (ingatlan) pontos címe;
  • vevő azonosító vagy felhasználó azonosító, amelyeket a számláján megtalál;
  • szerződött ügyfél teljes neve, születési helye, ideje.

 

Magánszemélynek nem minősülő (közületi) ügyfelek esetében, a teljeskörű ügyintézéshez a beérkező írásbeli megkereséseknek az alábbi adatokat szükséges tartalmaznia, ill. telefonos ügyintézőink szintén kérik:

  • szolgáltatási hely (ingatlan) pontos címe;
  • vevő azonosító vagy felhasználó azonosító, amelyeket a számláján megtalál;
  • igazolt képviselő teljes neve, születési helye, ideje.

 

Fenti adatok megadása nélkül érdemi ügyintézésre -adatvédelmi okokból- nincs lehetőség, csupán általános tájékoztatást adhatnak munkatársaink!

Megértésüket köszönjük: VHG Nonprofit Kft.